Booking
Det er en betingelse for booking af fælleshuset, at lejer har accepteret nærværende
vilkår og betingelser. Lejers markering af feltet ”Jeg har læst og accepteret vilkår og betingelser” under booking skal anses for at udgøre en aftale mellem lejer
og Grundejerforening Merlegårdsparken med CVR-nr. 36228571.
Under booking forpligter lejeren sig til at opgive korrekt navn, adresse, telefon op e-mailadresse. Bor lejer ikke i Merlegårdsparken, skal der angives en kontaktperson, som bor i Merlegårdsparken.
Derudover skal det opgives, hvad huset skal benyttes til.
Hvis man booker med urigtige oplysninger vil ens booking blive annulleret og depositum
tilbageholdt. Derudover bliver lejeren sanktioneret mod fremtidige bookinger af fælleshuset.
Lejeudgift fremgår af gældende prisliste.
Når din booking er godkendt, sender tilsynsførende en bekræftelse på mail.
Det automatisk beregningssystem sørger for beregning af lejeudgiften, og der tages derfor forbehold for evt. fejlberegning. Ved fejlberegning kan der blive korrektion af lejeafgiften.
Leje af huset og evt. værelser kan tidligst bookes 2 år forud for dagen for lejemålets start.
Fælleshuset udlejes ikke den 31. december.
Intern leje gælder kun medlemshusstande. Den, som festen holdes for, skal være medlem af husstanden
i Merlegårdsparken. Alle andre betragtes som eksterne lejere.
Betaling
Der kan benyttes følgende betalingskort:
Lejeudgiften inkl. depositum skal betales med betalingskort ved booking. Ved manglende
betaling frigives booking til anden side.
Værelserne
I forbindelse med leje af fælleshuset, er der to værelser, som kan lejes
enkeltvis eller samlet. Værelserne kan ikke lejes alene af eksterne lejere.
Hvis huset ikke er lejet ud til anden side, kan værelserne lejes alene af foreningens
medlemmer, kontakt tilsynsførende for booking.
Et medlem, der har ombygning i sit hus, kan kortvarigt låne værelser uden betaling, men
skal sørge for rengøring efter brug af huset.
Depositum
Tilbagebetaling af depositum sker ved tilbageførsel af beløbet til det anvendte betalingskort
ved booking. Depositum med evt. fradrag for skader mv. tilbagebetales senest 14 dage efter lejemålets ophør.
Lejeperiode
Huset er til rådighed fra kl. 12.00 på lejedagen til kl. 10.00 på afleveringsdagen.
Aflysning
Lejebeløb og depositum tilbagebetales således:
– Frem til 6 måneder før lejemål: 100%
– Frem til 3 måneder før lejemål: 75%
– Frem til 1 måned før lejemål: 25%
– Senere end 1 måned før lejemål: 0%
Nøgler
Nøgle til huset kan afhentes kl. 12.00 på dagen, hvor lejemålet begynder.
Nøglen tilbageleveres senest ved lejeperiodens ophør kl. 10:00 og lægges i nøgleboksen ved Merlegårds Vænge 45 (fælleshuset). Ved for sen aflevering vil der blive modregnet kr. 500,- i det indbetalte depositum.
Såfremt nøglen ikke tilbageleveres/mistes, forbeholder grundejerforeningen sig ret til at omstille låse og genanskaffe nøgler for lejers regning.
Ungdomsfest
Afholdelse af alle typer for ungdomsfester er IKKE tilladt.
Ungdomsfester er alle fester, hvor de fleste af gæsterne og arrangørerne er under 25 år. Hvis
det viser sig, at en booking er til en ungdomsfest, vil bookingen blive annulleret og depositum tilbageholdt. Lejeren vil samtidig blive sanktioneret mod fremtidige bookinger af fælleshuset.
Parkering
Mangler der parkeringspladser ved fælleshuset, henvises gæster til at benytte den første
parkeringsplads ved indkørsel til Merlegårds Vænge. Der må ikke parkeres på vejen, hvor redningskøretøjer skal kunne passere uhindret, og undlad parkering på græsarealerne.
Støj
Udenfor huset må der ikke støjes efter kl. 24. Døre og vinduer skal være lukket kl. 24. Tagvinduer må holdes åbne.
Aflevering
Ved lejemålets ophør skal der foretages grovrengøring efter gældende instruks. Borde og stole skal efterlades, hvor de var placeret ved overtagelse af huset. I køkkenet sættes service mm. på plads, som vist på opslagstavlen i depotrummet og i skabene.
Grov rengøring
– Garderoben støvsuges og gulvet tørres over med en fugtig moppe
– Bordene tørres af/vaskes inden de sættes på plads. Rester af tape fjernes
– Stole tjekkes/rengøres for pletter inden de sættes på plads
– Stolene placeres ca. 1 m. fra væggen
– Alle gulve (træ og klinker) støvsuges
– Askebægre udenfor tømmes for affald m.m.
– Værelserne alm. opryddet – dyner og puder lægges på senge
Køkken
– Ovnene ses efter og rengøres, husk også ovnplader
– Termokander skylles og tørres af
– Opvaskemaskinerne tømmes og slukkes
– Service ses efter, at alt er rengjort og tjekket for skår, inden det sættes på plads
– Køleskab og fryser tørres indvendigt
– Skraldespande tømmes
Såfremt ovenstående ikke gøres, vil der blive modregnet i depositummet.
Generelle bemærkninger
Lejeren medbringer selv viskestykker, flydende opvaskemiddel, karklude og evt.
håndklæder og sengelinned.
Lejeren skal fjerne pap og dåser, disse må ikke komme i containeren.
Benyttes grill skal den placeres på et underlag og ikke direkte på fliserne.
Opsættes slushis maskine eller andet udstyr skal det placeres, så gulv eller borde ikke
beskadiges.
Fælleshuset er røgfrit, rygning skal derfor foregå udendørs.
Kontakt
Eventuelle spørgsmål rettes til den tilsynsførende Majbritt Cordt:
Telefonnummer: 27 10 63 07
E-mail: hus@merlegaardsparken.dk